7й етап ЛКУ 2018 – місто Дніпро 02.09.2018

У 2018 році на етап ЛКУ в Дніпрі припала доволі суха та спекотна погода, організатори запевняли, що у Дніпрі не було дощу більше місяця і у це легко вірилось. Ще коли в 6:45 вийшов з поїзда відчувалось сухе та тепле повітря, ще тоді виникало питання – що ж буде вдень? Після поїзда, трохи посидівши в «Пузатій Хаті», київська делегація, яка приїхала на 80 поїзді, вирушила на стартову галявину. Під час руху вздовж річки Дніпро вдалось чітко роздивись хмару смогу над містом. Від заводу вона, чи через спеку, не знаю, але дихалось справді нелегко. Приїхавши на стартову галявину, поїхав подивитись коло перед стартом.

40621252_1692776324164640_5024818871090020352_o

Оскільки коло не змінилось в порівнянні з минулим роком, був впевнений у тому, що можна одразу поїхати у гоночному темпі, за що майже одразу поплатився падінням з байка! За результатом падіння пошкодив шолом, погнув тримач заднього перемикача швидкостей, трохи провернуло руль та сідло, роздер руку, живіт + шия почала боліти – і це все через переоцінку своїх можливостей та відсутності розуміння, що тебе чекає на трасі. Не даремно кажуть, завжди перше коло їдь якомога повільніше, щоб детально роздивитись коло. На стартову іду пішки – треба лагодити себе та байк перед стартом. Швидка медична допомога обробила рани та нанесла пов’язки, тепер можна лагодити байк. Ще на MTB Trophy Тарас Кришталь дав слушну пораду – возити з собою другий «півень» – тримач заднього перемикача. Виробники умисно роблять його неміцним, бо краще його погнути чи зламати, ніж новий перемикач Eagle купляти. Швиденько замінюю «півень» та поправляю інші компоненти байка. Для цього достатньо взяти мультитул, який прикріплено на раму. Це так зручно, коли все під рукою і не треба витрачати час на пошуки ключів або просто діставання звідкись. Велика дяка Specialized, що вигадали таку, здається, дрібничку, до якої вже так звик.

40683875_1692726600836279_6026249362974179328_o.jpg

За годину до старту таки проїхав коло: багато пилюки та міні-пеньків від акацій, які, як мінне поле, треба обережно проїжджати, бо навіть відсутність камери та наявність герметика може не врятувати у випадку пошкодження гуми. Майже перед самим стартом з’являється Вася Капущак, який, як грім серед неба, знищив усі надії на вершину подіуму. Вміє, коли хоче! Та і без нього є багато факторів, які не дозволяють мріяти про перше місце:

  • падіння під час перегляду;
  • забій пальця на нозі, ще вдома зафігачив праву ногу об куток;
  • як завжди, ненормальний сон в поїзді;
  • неможливість нормально дихати, місцеві – справді герої дихати таким повітрям;
  • тупа техніка заїзду на усі торчки, якої раніше не було 0_о
  • та, на завершення, біль у спині, який нікуди так і не зник;

IMG_8317

Ніби, усі відмазки перерахував, буду «Дартаньяном», коли усі будуть враховані в наступний раз.

А тепер про саму гІнку. Старт проспав, не так, як Скубенко, який взагалі на 3 хвилини пізніше стартував, але трохи замешкався. Потім падіння Васі 0_о кажете, проста траса? Та я вирішив не відставати від Васі та знайшов для себе нову забаву під час змагання під назвою – включи екшн-камеру.

40597563_1720400861422682_1355166300485189632_o

Вона потім взагалі відпала 0_0 Довелось зупинятись та знімати камеру, у цей момент проводжаю поглядом Васю, який, схоже, прийшов до тями та попрямував за першим місцем. На цьому пригоди не закінчилися. Ще на другому колі, їхавши приблизно на сьомому місці, чую звук гальмування з переднього тормозу. Враховуючи, що у цей момент гальма не використовувались, починаю підозрювати передню вісь колеса. Зупиняюсь, затягую. Тут знову рятує мюльтитул, який завжди під рукою на рамі велосипеда. Далі, ніби, без відвертих помилок, та лідери хз-де попереду.

40610450_1720399871422781_515425036484476928_o

Іноді бачу групу на чолі з Щербацьким, спершу намагаюсь дістатись до них, але якось не дуже виходить. Починаю валити, як скажений, у підйоми, а сам собі кажу: що ти робиш, так до фінішу не доїхати –  та продовжую навалювати. Добираю групу із трьох учасників. Тільки добрався до них, трапляється падіння Андрія, яке закінчується сходом для його. Був здивований таким перебігом подій, бо із сторони виглядало це не так вже і страшно. Проста траса кажете? Трохи згодом проходжу вцілілу пару, та прискорююсь у надії, що лідери не дуже далеко попереду. Та вони далеко, а сил вже небагато залишилось.

40650236_1692778030831136_1173219468508135424_o

Переходжу у режим захисту, та намагаюсь хоч до фінішу дістатись. Ще й організатори вирішили познущатись, спочатку сказали, що буде сім кіл, а після п’ятого кола чую, що наступне коло останнє. Та я не повірив, хоча і мріяв про це. На сьомому колі від своєї спини отримую повідомлення у вигляді болю в поясниці, ще й води не маю. Тож заключне коло добре запам’яталось. За 500 метрів до фінішу добираю Ваню Швидка, але на обгін не наважився.

40587519_1720405031422265_994606549060026368_o

Надодачу Ваня вирішив, що це переслідувач, через що непогано додав 🙂 Фініш. Четверте місце і відставання від третього більше 30 секунд, а від першого трохи більше, ніж багато. Дякую за змагання. Дніпро залишиться однією із улюблених трас в календарі ЛКУ.

IMG_20180902_154538_1

 

 

 

Залишити коментар